duminică, 21 iunie 2009

Copiii spun ...

După postarea precedentă, Adriana, o prietenă de-a Anielei, mi-a spus aşa: "poza Mariei şi pozele celorlalţi bebeluşi (mulţi la număr) din jurul meu mă fac să fiu mai puţin revoltată. Când mă gândesc totuşi cât sunt ei de fericiţi acum (sau de inocenţi) că nu ştiu că oamenii mor..."
Drept pentru care m-am gândit să împărtăşesc acum câteva mostre ale felului inocent, diferit de al nostru, în care văd copiii lumea. E vorba de fetiţa unor prieteni, Andreea, în vârstă de şase ani, care ne-a făcut zilele trecute o vizită. Iată câteva "vorbe de duh" de-ale ei:
  • La întrebarea "La ce foloseşte suzeta?" Andreea susţine că aceasta "ţine de cald la gură".
  • Vorbind despre tatăl ei spune: "Tata lucrează la jandarmerie, dar e electrician" (oare ce rol are adversativul dar? probabil Andreea e la curent cu reorientarea profesională contemporană ...)
  • Povestind Albă-ca-Zăpada, Andreea susţine că, după moartea mamei eroinei principale, tatăl său a "angajat" o mamă vitregă. Iar mai apoi, la întrebarea "Cine e cea mai frumoasă din ţară?" oglinjoara răspunde aşa: "Uite, nu pot să-ţi spun, dar Albă-ca-Zăpada este." (ce oglindă nehotărâtă, păi e secret sau nu?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu