sâmbătă, 20 februarie 2010

Azi





Astăzi împlinesc "o frumoasă vârstă", adică 34. Am trecut de vârsta cristică şi... să trag o linie şi să adun? Material, nu mă plâng, spiritual, e întotdeauna loc de mai mult şi mai bine, moral - la fel. Munca - deocamdată în concediu, o pauză aşteptată, familia - bifată la realizări. Supărări - boala lui tata. Neîmpliniri - teza neterminată încă. Ce să mai adaug? Speranţe, noi pasiuni (redescoperirea lucrurilor făcute de mână), proiecte (vechea mea obsesie cu sunetul ca simţ prim aplicată la literatură). Voi reveni cu o poză "frişcoasă". Numai de bine la toată lumea!


2 comentarii:

  1. Gânduri calde, lumină şi bucurie în suflet toată viaţa îţi doresc! La mulţi ani!
    (nu te-am prins la tel :()

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru caldele tale urări. Îmi pare rău că nu am fost lângă telefon, Maria mă acaparase cu baia de seară şi legănatul pe picioare pentru somn. Pupici dulci!

    RăspundețiȘtergere